۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

خانه امید بازنشستگان در لارستان افتتاح شد

خانه امید بازنشستگان در لارستان افتتاح شد

لارستان- خانه امید بازنشستگان لارستان طی مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار لارستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه اظهار داشت: خانه امید بازنشستگان کشوری در زمینی به مساحت ۹۹۰ مترمربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال توسط صندوق بازنشستگی کشوری در مدت یکسال و نیم در لارستان احداث شده است.

جلیل حسنی افزود: اکثر پروژه‌هایی که در لارستان به بهره برداری می‌رسد، از سرعت و کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه به رغم کمبود اعتبارات این مجموعه بزرگ و شکیل برای بازنشستگان ساخته شده است، تاکید کرد: همانگونه که در حوزه اقتصادی انباشت سرمایه می‌تواند رشد و توسعه اقتصادی را رقم بزند در بحث مدیریت و در بحث نیروی انسانی نیز انباشت و استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان، نویدی برای آینده روشن است.

فرماندار ویژه لارستان بر لزوم فراهم سازی بستر مناسب برای استفاده از تجربیات بازنشستگان تاکید کرد و گفت: برای احداث خانه امید، بازنشستگان لارستان با حمایت‌های بی دریغ در احداث این ساختمان شکیل و زیبا در این شهرستان نقشی بی بدیل داشتند.

وی ضمن قدردانی تلاش‌های صادقانه سی ساله بازنشستگان که از بهترین سال‌های عمر خود را در راه اعتلای سازمان‌ها گذرانده‌اند، بیان کرد: بازنشستگان، کوله باری از تجربه، علم و آگاهی هستند و همه باید از تجربیات آنان نهایت استفاده را ببرند.

فرماندار ویژه لارستان ابراز امیدواری کرد که با اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی در خانه امید بتوانیم همچنان با استفاده از پتانسیل‌ها و توانمندیهای بازنشستگان در مسیر رشد و توسعه لارستان استفاده کنیم.

کد خبر 5271809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha